sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Tonttuilua ja messuilua

Ensin ihastuin Lilan blogissa tonttuihin, sitten seuraavana päivänä posti toikin mulle 3 tonttua - kiitos Outi-M. Sitten olikin jo ihan pakko ja heti lähtee Prismaan ostamaan Huopasta. Tehtailu pääsi käyntiin.


Että mua jännitti ennen huovuttamista, etten vain pitäisi liian kauan pesukoneessa.


Tontut olivat vain 20 minuuttia koneessa, litimärkinä jätin kuivumaan ja Muppe tietysti avusti nuolemalla tonttuja kuiviksi.

Tässä on vasta ihan eka satsi, vasemman puoleiset ovat Outin tekemiä.

Tänään tuli myös käytiä Tampereella messuilla. Maarit, Katja, Mari ja Jaana olivat matkaseurana. Väkeä oli aivan tuhottomasti, mutta kaikkea kivaa taas löytyi.

Viime vuonna mua jäi erityisesti harmittamaan etten raaskinut ostaa isopartaista olkipukkia, nyt se lähti ehdottomasti mukaan, upea!



Lankaa en sitten tarvinnutkaan kun matkakumppanit toivat mulle säkillisen herkullisen väristä ja oloista Maiko -lankaa (villa-mohair-silkki). Kiitos vielä kerran, saatte tulla ens vuonnakin mukaan! Tapiolta tilasin etukäteen järkyttävää red heart Las Vegas lankaa - mulla on visio tehdä siitä keppihevonen. Lisäksi ostin Punta Yarnsin merisockia (ei kuvassa, koska Maarit ei ole sitä vielä kerinyt), Regian Extra Twist Merino color -lankaa, mittanauhan ja hienot poronnahkahanskat. Ihan kaikki ostokset eivät ole kuvassa, kun ovat joulupukin salaisuuksia...