perjantai 14. joulukuuta 2012

Stadissa

Mä sit viihdyn joulumarkkinoilla. Tänä vuonna ei tullut mahdollisuutta lähteä Saksaan Weihnachtsmarkteille, mutta Tuomaan Markkinat Senaatintorilla on kans kivat. Join siellä maukkaan glögin...


























....ja hoputin Sanskia pitämään kehräyskurssin het ens vuoden alussa.


























Mutta mulle ei löynyt sormikkaita. Mä niin haluaisin ohuet, alpakkasormikkaat, mutta markkinoilla oli tosi vähän valikoimaa ja nekin mulle liian isoja kokoja. Kämmekkäitä kyllä oli mutta sellaisia mä jaksan itsekin tehdä.

Kävin mä myös Stockan jouluikkunan katsomassa. Muistan lapsuudesta, kun joulun aikaan tulimme Kajaanista mummolaan (joo, molemmat mummolat oli Töölössä), niin Aleksin jouluvalot ja Stockan ikkuna piti nähdä.


Ja sit juhlittiin Fazulla ystävän synttäreitä.