perjantai 8. helmikuuta 2013

Pieniä kivoja juttuja

Sain LeaP:ltä kivat pussukat. Tiesin niille heti käyttöä. Mulla on kameran laturi ja adapterit kulkeneet matkoilla apteekin pienissä muovipusseissa, nyt niillä on paremmat pussit. Kiitos!






























Kehräyshuumassa liityin kotimaiseen kehräyskerhoon ja sieltä tuli ensimmäinen kerholähetys - ihanan mausteinen liekö chili?




























Hyvät työvälineet ja kauniit esineet ilahduttavat ja innostavat.





























Mulle on siis ehtinyt jo kertyä kolme värttinää. Tuo suurin on Toikalta ja mun suosikki. Keskimmäisen ostin Varpulasta kun siinä on noin söpö lammas ja oikean puoleinen on Villavyyhdistä.







































Kovasti mä uskon kehrääväni lankaa kun hankin Toikalta myös viipsinpuut, jotta saan langat vyyhditettyä. Ja noi karstat on ihan antiikkia, mutta niissä on uudet piikkimatot. Olin kuvitellut, etten karstoja tarvii - kun noi hankkimani merinotopsit on niin ihania eikä niitä tarvii karstata. Kokeilen kuitenkin karstaamista Varpulassa ja se olikin kivaa.





























Noro-jakun palaset ovat mukavasti edistyneet.

Talvista ja lumista viikonloppua!