torstai 13. elokuuta 2015

Puikkomaisterin Sukkakirjan julkkarit herkullisessa Snurressa

Olin kutsuvieraana Tiina Kaarelan, Puikkomaisterin Sukkakirjan julkkareissa Snurressa.





























Paikalla oli Tiinan sukulaisia, ystäviä, toimittajan edustaja, bloggaajia ja iloinen Snurren yrittäjäpariskunta.

Juhlapuheita piti niin kustantajan edustaja kuin Tiinakin





























Kirjan valokuvat kuvannut Susa Junnola ja itte Puikkomaisteri






































Hoksasin ottaa myös muutaman kuvan Snurren runsaista lankahyllyistä - hirmuisesti uutuuslankoja - upeita värejä ja materiaaleja.





Mulla on nyt katsottuna eka malli kirjasta ja tarviin siihen Handua. Onneksi olen menossa lauantaina Pukkilan puikkopäivään, tosin, tiedä sitten saanko koskaan kirjoneulesukat valmiiksi. Mutta oli tuo kirjakin kuulemma vuosien työn takana.

Moreenilla ilmestyy syksyllä paljon hyviä kässäkirjoja. Itse odotan innolla Kudujan eli Anna Verschikin Saumattomat neuleet -kirjan ilmestymistä ensi viikolla.

Oli kiva saada olla mukana ja erityisesti oli kiva tavata mun blogin lukijoita - moni tunnisti. Laittakaapa kommentteja ja linkkejä omiin blogeihin, kun enhän mä enää niitä muista vaikka puhe oli.

hilpein terveisin

Katju