lauantai 24. lokakuuta 2015

Kutsuttuna kirjamessuilla

Mä en muista aiemmin edes käyneeni kirjamessuilla, mutta nyt sain kutsun messuille ja juomaan skumppaa -joten lähdinhän minä.

Olin kyllä todella yllättynyt kuinka paljon nämä messut veti väkeä.


Sofi Oksasen uutuus teoksesta Norma on varmasti otettu jättipainos ja pitihän mun kuvata tämä persoona.


Kuuntelin ihastuttavan, serkkuni Anna Kortelaisen, haastattelun. Annalta on juuri ilmestynyt uusi kirja Huonon matkailijan päiväkirja. Samalla tapasin pitkästä aikaa Annan äidin, kummitätini.

Mutta varsinaisesti olin kutsuttuna juhlimaan Vuoden 2015 matkakirjan kirjoittajaa, Satu Rämöä. 

Palkinto tuli kirjasta Islantilainen voittaa aina - loistava opus. Lisää Sadun  tekstejä voi myös lukea Salamatkustaja -blogista.

Onnea Satu! Ja tapasin myös Sadun suloisen kuukauden vanhan tyttären jolla oli mun neulomat junasukat jalassa- I'm impressed. 

Yks kirja mulla oli mielessä messuilta löytää ja ostaa ja sen löysinkin.

....taidan tarvita puserolankoja....