keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kesän neulomuksia

Edelliset kuvat kertoo kuinka eläinrakas olen, mutta olen minä ehtinyt neuloakin ja valmistakin on tullut.
Olen häihin menossa ja ostin mekon jonka kaveriksi piti saada herkkä jakku.










































































Malli: Moda 2/2012 numero 32 Naisen kaulusjakku - kokoa XL muunnellen
Lanka: Rowan fine tweed
Puikot: 3.0 mm
Menekki: vajaa 11 kerää eli 275 g










































































Lanka on erittäin riittoisaa ja tosi kaunis koostumukseltaan. Ihan varmasti hankin tätä lankaa lisää, ainakin Titityyltä löytyy upeita värejä.

Mulle jäi reilu 9 kerää tätä valkoista, myyn ne kahdella kympillä - laita viestiä jos kiinnostuit!  Edit - MYYTY


























































Ja viimeiset (?) kesäsukat - pienemmät on leirikaveri Annille toivesukat.