lauantai 7. syyskuuta 2013

Viikko 36

Ahdistava duuniviikko. YTeet loppu ja väkeä irtisanottiin, myös mun työpari, ystävä. Onneksi mulla on nää päivittäiset, stressialentavat harrastukset...auttaa jaksamaan.


 Olin työmatkalla Turussa. Matkaneuleena yks ikuisuusprojekti - kaunis siitä tulee - sit joskus.




Kävin tietty Dennisissä pizzalla ja Piikkopirtassa katselemassa lankoja. Sain sieltä myös ohjeen Katia Bolivia -puseroon. Langathan mä ostin jo vuos sitten Tallinnasta ja kaks kertaa olen aloittanut puseroa ja purkanut. Ehkä nyt ohjeella onnnistaa, toi tehdään muuten yhdestä kappaleesta. Ja ostin mä sukkalankaakin. Päivärahat tulee aina jättää paikkakunnalle!


Heppailua ja ulkoilua. Muppe on päässyt ekstrapitkillelenkeille.



Niin koira kuin hevonenkin on pestävä lenkin jälkeen.




Antonille vihreää matkalla laitsalle.




Asterix, silläkin olen joskus ridannut. Nykyään on yksityisomistuksessa - kuten Anton.




Varsa on saanut nimen, mun lempijuoman mukaa. Mutta siitä sit lisää parin viikon päästä kun on nimiäiset.






Oman pihan kriikunsato oli taas runsas. Tein suurimmasta osasta hilloa.



Sit oli ihan pakko ostaa tää kukka - ihan kuin joulutähti - mutta ei ole, Minna ehkä tietää mikä tää on?






Kehrännyt olen: 100 g, 120 m, Knitlob´s Lair 100% BFL




Neulonut olen, lähinnä tätä unelmapaitaani.



Ja pitkästä aikaa leivoin korvapuusteja - itseasiassa ekat tänä vuonna. Mä tykkään jättää pullat aina hitusen raaoiksi. Nam!





Posti toi lisää kehräysvälineitä.





Seuraavaksi työstän tätä.




Viikonlopulla opettelin saippuan valmistusta Lilan luona. Arja oli tiukkius ope lipeänsä kanssa, mutta hyvä niin.



Tässä valmistunee joululahjoja.



Mun saippuaseos näytti tältä ennen maitopurkkiin kaatamista.


Nyt maitopurkit on pyyhkeen sisällä ja geelivaihe menossa, vuorokauden tai pari, jonka jälkeen saippuahalko leikataan ja saippuapalojen annetaan kuivua kuukauden pari. Niistä siis kuvat ens viikolla.

Ja lopuksi upeita kuvia.

Liina oli kuvaamassa meitä Kylmälässä. Mä tykkään näistä kuvista tosi paljon ja haluan jakaa ne teidän kanssa ja tallettaa tänne.