keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Marraskuun kuvia

Viime aikoina olen paljon ottanut kuvia kännykällä ja kommentoinut ne facebookin. Nyt putsasin kännykän tiedostoja ja samalla pistän kuvat tänne talteen.



Tunnelmallisessa ja kauniissa miljöössä, Cafe Perobassa, rauhoittava Zentiina kurssi.


Päästettiin Anton ja Metsuri juoksemaan kentällä pahimmat höyryt pois ennen pitkää ja rauhallista maastolenkkiä.


Näitä pannunalusia olen virkannut ja huomasin, etten kaikkia ole edes muistanut kuvata.


Paluu joulupalloihin. Yritin joskus huonolla mestyksellä, mutta nyt rupes Laura Hämärin opetuksella Vihreä Vyhdissä pikkupalloja syntymään.

Perinteisesti kummityttö ja muut tytöt leipoi meillä pipareita äitini parhaalla reseptillä.

Arja on tehnyt mulle - ilmeisesti - joulukalenterin.....saa avata vasta 1.12. Olen yrittänyt kurkkia ja vähän ravistella, mutta vihiä en ole saanut sisällöstä.






Joulun avajaisissa tunnelmallisessa Lugnet Life  & Livingissä.

Myös ostoskasseista näkee missä mä oon viime aikoina liikkunut.

Työpaikan kässäkerhon kanssa Vihreä Vyyhdissä Zentiinan kurssilla.


Hanna Räisäsen taidetta Vihreä Vyyhdissä.