perjantai 10. heinäkuuta 2015

Kuvakooste alkukesästä

Vaikka et olisi instagramissa, voi #kfantti kuvia seurata tästä linkistä.

Mä oon aika paljon pyörinyt ympäriinsä, lähinnä kotimaassa, mutta juhannus tuli vietettyä Gdanskissa Puolassa.

Gdankissa tuli nähtyä vanha kaupunki ja telakka-alue.














































Ajelin Iisalmen ja Kajaanin kautta Paltamoon broidin mökille, josta Mikkelin / Kenkäveron kautta kotiin.








Voitteko kuvitella, että minä - siis minä, opetin kälylleni (joka on tekstiitityöhön erikoistunut luokanope) miten afrikan kukat virkataan.





Varmaan yks kesän kauneimmista päivistä sattui just sille päivälle kun teimme veneretken Kajaaniin.



Tässä rannassa pulahdin joka aamu järveen, Oulujärvi = Kainuunmeri.



Savuahvenet. Top1.



Koiraystävällinen hotelli Koljonvirta. Huoneeseen tuotiin koiran koon mukainen vesikippo ja Muppe sai lahjakassin, jossa oli puruluita ja kakkapusseja.



Koiraystävällinen taukopaikka Karoliinan Kestikievari . Heillä on terassi, mutta rauhallisen koiran saa ottaa jopa sisälle. Valtavat pullat ja upeat kakkuvalikoimat sekä hyvät salaatit ja pizzat.






Sukkasillaan näyttely Kenkäverossa.






Hyvin olen pärjännyt vaikka olen huomattavasti vähentänyt nettiaikaa ja sekin hoituu lähestulkoon vain kännykällä. Valmistuneet käsityöt olen toki jaksanut viedä ravelryyn.


Vielä lopuksi tän päiväisiä kuvia kun olin Kristiinan vieraana Kaunissaaressa.









Kaikki kuvat oli kännykkä kuvia....koska se vaan on niin helppoa. 

Hyvää kesänjatkoa - ainakin on villasukille ollut tänä kesänä käyttöä.

Katju