lauantai 15. elokuuta 2015

Neitsytmatkalla Pukkilassa

Matkailu avartaa....ainakin lankavarastoa.

Olin niiden onnellisten joukossa jotka mahtuivat Pukkilan Puikkopäivään mukaan.

Ruokapaikka Kohisevassa, Pukkilassa oli lämmin, mukava tunnelma Handun järkkäämässä päivässä.




























Törmäsin jo toistamiseen tällä viikolla Puikkomaisteriin joka oli kertomassa sukkakirjansa tarinaa.




Kirjasta innostuneena, ostin Sanskin värjäämät langat kirjoneulesukkia varten.























































Rukki ja rautapata


ja lounaaksi vähän Ilun Sinkkua huivia varten.








































Käytiin me myös mielenkiintoisesti läpi värioppia taiteilija Anu Välitalon opastuksella.









































Sekä Lentävän Lapasen Tarjan ideoita ja keskustelun virittämistä `ylhäältä alas`neuleista.































Olipa kiva tavata vanhoja kamuja, kaikkia en edes muistanut tavanneeni aiemmin ja tutustua uusiin neulojiin. Kiva päivä samanhenkisten naisten kanssa - kiitos järjestäjille.

Tässä vielä linkki - ainakin minulle uutteen tuttavuuteen - nettilankakauppa Koukuttamoon,  jonka rouvat istuivat samassa pöydässä mun kanssa.

Mun ToDo-lista ja niihin ostetut lankavarastot senkuin kasvaa.

Hehee...onneksi oon tää sapatti!

Katju