tiistai 15. maaliskuuta 2016

Olen koukussa

Isäntä aina sanoo, että meetkö virkkuu kokoukseen tai muutoinkin käyttää mun neulomisesta termiä virkkaus. Tämä asia on ärsyttänyt mua yhtä paljon kuin se, että jos mua joku kutsuu Katiksi.

NO, siitäpäs sait! Nythän mä oon koukussa ja vaan virkkaan.
 Keinutuoli kaipasi jotain mun näköistä.

 Ja sit onkin jo koukulla peitto.




























Mulla vaan loppuu nämä vironvillat mutta onneksi olen ens kuussa menossa Aaden tehtaalle hakemaan lisää. Lanka on siellä edullista, sitä on kiva virkata, ja värit ovat upeat. Jos saan riittävän porukan kasaan niin syksyllä luvassa 'Virkkausmatka Viroon' - virkataan laivalla, syödään hyvin ja käydään Aaden tehtaalla ostamassa lankaa. Jos kiinnostaa, niin kannattaa kommentoida tähän postaukseen tai muutoin ilmoittautua minulle.