torstai 29. lokakuuta 2015

Nimensä veroinen L a n k a MAAILMA




















Myönnän. Tää viikko on nyt aika kiireinen näiden neulontajuttujen kanssa. Eilen illalla olin kutsuttuna Lankamaailman blogitapaamiseen Ogelissa.



















Markkinointipäällikkö Elina Urmas toivotti meidät lämpimästi tervetulleiksi.

Kehityspäällikkö, taideterapeutti  Merja Lieppinen kertoi värien vaikutuksesta ja merkityksestä.





















Vihreä väri, sateenkaaren keskellä,  tasapainottaa.



















Lankamaailman tarjonta on ihanasti laitettu esille laaduttain väreittäin.



















Siellä istuessa ja neuloessa todella rentoutuu.



















No, tarjottavatkin kelpas oikein hyvin.






















Elina esitteli vielä syksyn uutuusmateriaaleja, nokkosta, juuttia, kierrätysvillaa...




















Sit meillä olikin joulu! Saatiin iso kassi, joka sisälsi lankaa ja tarvikkeitta. Me kaikki oltiin ihan mykistyneitä. Wau. Kiitos!





















Oli kiva ilta. Suurin osa porukasta olikin mulle uusia tuttavuuksia niin livenä kuin blogina. Olen nyt käynyt jokaisen blogissa ja laittanut tuohon mun oikean reunan blogilistaan linkitykset.


Lankamaailman VALTAVA valikoima jaksaa joka kerta yllättää. Lankamaailmassa on säännölliset neuletapaamiset joka toinen lauantai. Kannattaa mennä mukaan ja samalla saamaan väriterapiaa.  
Niin ja vielä.



















Näitä superihania KnitPron Zing puikkoja löytyy Lankamaailmasta. Mä olen nyt yhdet sukat näillä neulonut ja siirryin het kerralla bambupuikoista näihin.