tiistai 6. lokakuuta 2015

Tonttutorvinen on salainen....

Kyllä mä oon niin onnellinen ja kiitollinen tästä mun sapattivapaasta. Vihdoinkin on aikaa tehdä kaikkea kivaa.


Tämä aamu alkoi pienessä pakkasessa, mutta upeassa auringonpaisteessa, pitkällä rantalenkillä Mupen kanssa.

























Sitten lähdinkin anopin kanssa TaitoShopiin kurssille.



























Eilinen ilta meni leivinliinoja ommellessa ja tänään kurssilla maalattiin kankaat. Toki kurssillakin olisi saanut kankaan tehdä, osa teki tyynyliinoja ja osa keittiöpyyhkeitä.



























Minun joululahjatehdas tietenkin hämmästytti paikallisia - olen kuulemma aika tuottelias :D


























Nämä pitää vielä silittää ja pestä ennen kuin ovat kokonaan valmiit - mutta mä otan ne kotiin Espooseen kuivumaan.


























Innostuin taas tästä paikasta, että ilmoittauduin jo valokehrä-kurssille. Paperinaru on yksi mun lempparimateriaaleista.





































Auto on pakattu ja Olga köytetty takapenkille. Kotia kohden. Nähdään ja neulotaan huomenna Peroba Cafessa.